Obchodní podmínky

E-shop provozuje Josef Kalous Žihle 19, 33165 Žihle, IČ 61133566, DIČ CZ7104262099

Vážení zákazníci, děkujeme za návštěvu a zájem o naše produkty.


Odesláním objednávky je objednávka považována za závaznou. Máte však právo na odstoupení od kupní smlouvy (tedy od objednávky) do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodů.

Pokud se rozhodnete využít svého práva na odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů, je bezpodmínečně nutné, pro vrcení plné ceny, aby bylo zboží doručeno na naší adresu v původním a nepoškozeném obalu. Je nutné, aby zboží bylo zabaleno tak, aby nemohlo dojít k jeho poškození ani poškození původního obalu při přepravě k nám.

Náklady spojené s vrácením zboží zpět k prodejci (poštovné) si hradí spotřebitel sám.

Chcete-li zboží vrátit, informujte nás o tomto úmyslu, zboží zašlete na naší korespondenční a doručovací adresu neponičené, a s kompletním obsahem (s návodem, záručním listem, původním obalem a kompletním příslušenstvím). 

Při vrácení zboží je nutné, aby jste nám sdělili číslo účtu kam Vám budou převedeny prostředky za vrácené zboži neprodleně, nejdéle však do 14-ti dnů. Jiný způsob vrácení prostředků než převodem na účet není možný.

Termín dodání

Termín dodání je uveden u jednotlivého zboží v obchodě a představuje čas za jakou dobu zboží obvykle obrdžíte. U položek "skladem v e-shopu" (zboží obdržíte obvykle za 1 - 2 pracovní dny). Zboží je expedováno následující pracovní den. U položek "skladem u dodavatele"(zboží obdržíte obvykle za 2 - 7 pracovních dní). U položek "na objednávku" je zpravidla termín dodání obvykle do 7 - 30 dní. Pokud by se z jakýchkoli důvodů stalo, že nebude uvedené termíny možné dodržet, budete informováni o novém termínu dodání. Toto platí zejména u položek označených "na objednávku", kdy budete vždy informováni o termínu dodání.
 

Cena dopravy

Za 149,-Kč vč. DPH Vám doručíme zboží kurýrní službou na jakoukoli adresu po celé ČR.
Doprava do jiných zemí než ČR je účtována dle skutečných nákladů na dopravu a je závislá zejména na hmotnosti a rozměrech zásilky. Cenu dopravy do těchto zemí Vám sdělíme předem.

Poznámka:
Veškeré zboží odesíláme v bezvadném stavu, kvalitně zabalená a funkční. Přes veškerou snahu a péči může dojít při přepravě k poškození zboží. Proto prosím při přebírání zboží od smluvního přepravce pečlivě zkontrolujte neporušenost obalu i obsahu. V případě pochyb prosím reklamujte u přepravce - postupujte dle reklamačního řádu níže.

 

Způsob platby

Platba na dobírku (minimální hodnota objednávky 1000,-Kč) - platíte až při převzetí zboží.
Platba předem, převodním příkazem.
Hotově.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

Faktura / záruční list

Daňový doklad obdržíte e-mailem, který Vám bude zaslán, po doručení zboží. Záruční list u zboží (často ho nahrazuje daňový doklad) je ponechán prázdný. Pro jeho vyplnění a potvrzení ho, prosíme, zašlete na naší kontaktní adresu, kterou naleznete na webových stránkách. 
 

Cena

Veškeré ceny v obchodě jsou uvedeny bez DPH i včetně DPH v Kč.
V ceně je již zahrnutý poplatek PHE na ekologickou likvidaci elektroodpadu.
 

Reklamační řád

I přesto, že klademe maximální důraz na bezpečné zabalení výrobků a kompletaci zakázek odeslaných k přepravě, může dojít k jejich poškození. Veškeré naše zásilky jsou pojištěny.
Při převzetí zásilky pečlivě zkontrolujte neporušenost obalu a při jakémkoli podezření z poškození výrobku toto oznamte ihned přepravci a sepište o tom záznam!
V případě zjevného porušení obalu, kdy se domníváte že bude zboží poškozeno nejste povini od dopravce zásilku převzít!

Neprodleně zkontrolujte obsah zásilky, zda je zboží kompletní a v souladu s Vaší objednávkou, v případě nesrovnalostí nás kontaktujte nejpozději do 3 dnů po dodání !

V případe nedodržení výše popsaného postupu  nemůže být reklamace uznána!

Pro ostatní reklamované vady reklamační řád vychází ze zákona č. 89/2012 Sb.(Občanský zákoník). Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Délka záruční doby je 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak u zboží v katalogu. Případné reklamované zboží doručte prosím na naší korespondenční a dodací adresu. O průběhu reklamace budete vyrozumněni e-mailem. Reklamace vyřizujeme v zákonné lhůtě 30 dnů.

Ochrana osobních údajů

Veškeré údaje, které zde zákazník uvádí, podléhají ustanovením z.č. 101/2000 Sb., Zákona o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel. Provozovatel těchto stránek (který je zároveň provozovatelem elektronického obchodu) je správcem a současně zpracovatelem osobních údajů ve smyslu výše uvedeného zákona. Tyto stránky obsahují platné identifikační údaje provozovatele elektronického obchodu a aktualizovaný seznam kontaktů pro styk se zákazníky.
Zákazník vyslovuje souhlas s užitím svých osobních údajů za účelem dodání, řádné fakturace a případné reklamace objednaného zboží. Naše společnost je zaregistrována na Úřadu pro ochranu osobních údajů.

 

Mimosoudní vyrovnání


Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1) písmeno j) občanského zákoníku a § 14 odst. 1 a § 20d a násl. zákona č. 634/1992, na ochranu spotřebitele sděluje prodávající, že s návrhem na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se spotřebitel může obrátit na orgán mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, a to na internetových stránkách
www.coi.cz <http://www.coi.cz> . V případě sporu, který se nepodařilo mezi stranami urovnat přímo, je povinnost  prodávajícího poskytnout informace také v listinné podobě nebo na jiném nosiči dat. Česká obchodní inspekce vyřizuje návrhy na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy. Pro vyloučení pochybností žádné ustanovení těchto podmínek nevylučuje možnost spotřebitele obrátit se svým nárokem na civilní soud.

Odeslat článek známému   Vytisknout